
De werkloosheid was nog nooit zo laag en de krapte op de arbeidsmarkt in sommige sectoren neemt dramatische vormen aan. Met een slimme mix van middelen kunnen wij helpen bij de zoektocht naar de speld in de hooiberg.
De medewerker vinden die bij een bedrijf past, wordt een stuk gemakkelijker wanneer de corporate identity helemaal helder is. Een ‘werken bij’-pagina op de website is niet genoeg. Om écht werk te maken van vacatures, is een campagne of zelfs een aparte website een must. Daarin wordt niet alleen zichtbaar welke vacatures er zijn, maar ook hoe de organisatie eruit ziet. En vertellen ambassadeurs van de organisatie waarom het zo leuk is om hier te werken! Onze ontwerpers, contentmarketeers, developers en online marketeers ontwikkelen voor u een site en een campagne waar niemand omheen kan.
Uiteindelijk monden al deze inspanningen uit in websitebezoeken. Gerichte advertenties aan mensen die wel een vacature hebben bekeken, maar nog niet hebben gesolliciteerd, houden uw vacature top-of-mind. En uiteindelijk stromen de cv’s via de ingebouwde sollicitatiemodule in de site en koppelingen met jobboards de mailbox binnen!