Een onlinemarketingcampagne draait maar om één ding: resultaat. Meer bezoekers naar de website. Meer conversies. En natuurlijk meer business. Maar hoe doe je dat, in een wereld waarin mensen de hele dag door reclame zien? Daarvoor is een gedegen plan van aanpak nodig, met een continue focus op het resultaat. Het campagnemanagement van onze online marketeers zorgt daarvoor.
Alles begint met een goed plan. Wat is het doel? Wat is de doelgroep? Waar is die doelgroep te vinden? En wat is de boodschap? Aan de hand daarvan maken we letterlijk een plan de campagne. We bepalen welke middelen we gaan inzetten, zowel online als offline. Daarnaast bepalen we het budget en een tijdsplanning.
Als de campagne eenmaal loopt, houden we een vinger aan de pols. We kijken wat wél werkt, en wat niet. Welk Facebookbericht krijgt veel likes? Welke AdWords-advertentie zorgt voor veel doorklikken? En welke juist niet? Aan de hand daarvan kunnen we jouw campagne steeds weer een beetje bijstellen. Data-driven en realtime. Net zolang tot hij precies doet wat we willen: bezoekers naar de website halen en de conversie verhogen!