Niemand weet meer van jouw product of dienst, dan jijzelf. Jij kent de klant en wat hem bezighoudt. Maar weten wat die klant gaat doen, is een ander verhaal. Daarom neemt iBiZZ je mee op reis. De klantreis.
Jouw product of dienst is niets zonder een goed verhaal. Wanneer we praten over een customer journey, richten we ons op het verhaal van de klant. Dit verhaal vormt de basis van de juiste strategie voor jouw merk. Om het perfecte verhaal te maken, houden we de lijntjes kort. Jij bent dus volledig betrokken.
Wij hangen niet zomaar verhalen op. Voor al onze projecten, zowel groot als klein, onderzoeken wij de gebruiken en gewoonten van de doelgroep. Wat is kenmerkend voor deze groep? Waarom doen ze wat ze doen, en waarom juist niet? Vervolgens leggen we dit naast jouw bedrijf. Zo weet je precies hoe je jouw klanten kan raken.
De beleving van de klant leidt uiteindelijk naar meer betalende klanten. Maar vandaag de dag gaat het om zoveel meer dan dat. Wij doen het dus net even anders. iBiZZ creëert verhalen die in lijn liggen met de huidige trends. Wat speelt er vandaag? Waar is het land mee bezig? Om het juiste raakvlak te vinden, zijn wij altijd volledig up-to-date.