Met hagel schieten heeft geen nut. De juiste boodschap bij de juiste persoon, op exact het juiste moment: dát is wat communicatie effectief maakt. Marketing automation aan de hand van de customer journey van de klant zijn de sleutel tot deze optimale dialoog met de klant. En het mooie is: het bespaart tijd én is effectiever.
Er bestaat niet zoiets als dé customer journey. Net zoals als ook niet zoiets bestaat als de standaard klant. Daarom besteden onze strategen veel aandacht aan het uitstippelen van alle mogelijke stappen die een consument zet, op weg naar een aankoop of contact met uw bedrijf. En voor elke stap ontwikkelen we de juiste middelen, voor het juiste kanaal. Marketing automation maakt het vervolgens mogelijk om de boodschap op het goede moment uit te dragen.
Toegegeven: de term ‘automation’ lijkt onpersoonlijk. Maar het omgekeerde is waar. Door de juiste data en parameters te combineren, krijgt iedere klant de persoonlijke benadering die hij wenst. Want een prospect heeft een andere aanpak nodig dan een slapende klant. Met onze slimme automation tools en de ervaring van onze marketeers maakt u uw marketing persoonlijker én winstgevender.