
Jong, rebels en helemaal nu. Dát is ALIX The Label. Boho chic with a rough edge. Daarbij past een webshop die aansluit bij de doelgroep van jonge vrouwen met een sense of style, into Insta influencers en een voorliefde voor de echte summer vibe.
Mauritius, Antwerpen, Sicilië: an Alix kind of girl beleeft over de hele wereld avonturen. We ontwierpen daarom een dynamisch concept, met ansichtkaarten voor elke reisbestemming van Alix. Wegdromen in de wereld van Alix? Met de door ons ontwikkelde bladerfunctie in het campaignbook wordt het wel heel aantrekkelijk.
De ALIX kind of girl haalt haar inspiratie van social media. En ziet ze iets op Instagram? Dan wil ze het meteen kopen. De webshop van ALIX hebben we dan ook ontworpen vanuit de mobile first-gedachte. Met een soepel en snel bestelproces dankzij goede koppelingen met het kassasysteem. Met prachtige visuals, die ook mobiel perfect en snel laden. Want Google straft een langzaam ladende site genadeloos af.
Campagnes met bekende fashionbloggers en een bijzondere actie tijdens festival Coachella zetten Alix op de kaart. Om de ALIX kind of girl perfect weer te geven, maken onze designers fashionable visuals voor social media. Beelden die fashionista’s hebberig maken. En die al sinds de start van het label zorgen voor een opgaande lijn in de sales!