
Toen John van Ewijk in 1982 begon met geitenkaas maken van de melk van zijn twee geiten, kon hij niet vermoeden dat Bettine 35 jaar later zou uitgroeien tot één van de grootste geitenkaasproducenten van Nederland. Een verhaal dat erom smeekt om verteld te worden!
Wij hebben daarom niet één, maar twee websites ontwikkeld voor Bettine. Een site waarop de bijzondere geschiedenis van het bedrijf en de heerlijke producten van het bedrijf met prachtige fotografie en overzichtelijke informatie wordt getoond. En de website geitenkaas.nl om consumenten te inspireren met een enorme database aan recepten met geitenkaas.
Beide websites zijn prachtig vormgegeven. Met fotografie die hongerig maakt en alle informatie over de producten en bereidingswijzen overzichtelijk bij elkaar. Voor nog meer inspiratie kunnen bezoekers een gratis receptenboekje aanvragen. Zien in welk restaurant je Bettine geitenkaas kunt eten? Het kan. Een borrelhapje met geitenkaas opzoeken? Op de receptensite staat het overzichtelijk bij elkaar.
Wie zijn er nu creatiever met food dan foodbloggers? Niemand! Dus organiseerde Bettine Saladay: een event waar zeven foodbloggers op de Bettinehoeve een originele salade maakten met geitenkaas. Wij deelden met een socialmediacampagne de recepten én een sfeerimpressie van Saladay. Maar ook op andere momenten zorgen onze online campagnes ervoor dat Bettine in beeld blijft bij foodies. Bijvoorbeeld tijdens de Huishoudbeurs.