
Prachtige nul-op-de-meterwoningen. Een toplocatie. Rustig, maar toch optimaal bereikbaar in een stadje met alle voorzieningen. De duurzame woningen in De Streek hadden alles in zich om een verkoopsucces te worden, maar de verkoop had in de beginfase een duwtje in de rug nodig. Wij verzorgden dat duwtje, in opdracht van Sprangers.
Een nieuwbouwproject met zulke bijzondere eigenschappen vraagt om een heel eigen stijl. Daarom ontwikkelden wij een beeldtaal waarin zowel het comfort van de woningen als het groene en duurzame karakter van de buurt naar voren komt. Een website met daarop niet alleen informatie over de woningen, maar ook over de omgeving, de ruime hypotheekmogelijkheden én de duurzaamheid van de huizen. Aspirant-kopers krijgen zo een compleet beeld van alles wat De Streek hen te bieden heeft
Onze vormgevers, online marketeers en contentmarketeers hebben campagnes opgezet om De Streek onder de aandacht van heel woningzoekend West-Brabant te brengen. Niet alleen met slimme Facebookcampagnes waarin we specifieke doelgroepen targetten en met Google AdWords-campagnes gericht op nieuwbouw in de regio, maar ook met abri’s en een prachtig groen infopunt op de bouwplaats. Bij de start van de bouw organiseerde iBiZZ een sprankelend event voor alle woningkopers en betrokkenen.
Al snel hadden onze inspanningen resultaat. Het aantal afspraken met de makelaar steeg aanzienlijk en bij iedere fase groeide het aantal geïnteresseerden weer verder. Inmiddels zijn de eerste fases opgeleverd, zijn er tientallen woningen in aanbouw en is iedere nieuwe fase die in de verkoop gaat, in no-time uitverkocht.