
Laminaat kiezen aan de hand van een foto is onbegonnen werk. De aankoop van een nieuwe vloer wordt dus vaak gedaan in een bouwmarkt. Toch begint de consument zijn zoektocht online. Daarom ontwikkelde iBiZZ voor Flexxfloors een online omgeving, waar beleving en gebruiksvriendelijkheid samenkomen.
Flexxfloors produceert kwalitatief hoogwaardige kunststofvloeren die uitsluitend
te koop zijn via bouwmarkten als Gamma en Hornbach. Om consumenten zowel
online als offline kennis te laten maken met het merk, wilde Flexxfloors haar
merkidentiteit vertalen naar een gebruiksvriendelijke website.
iBiZZ werd ingeschakeld om een nieuwe corporate identity te ontwikkelen en te vertalen naar een online omgeving. Hiervoor zijn verschillende middelen ingezet. Van folder en website tot Point Of Sale- materiaal. iBiZZ creëerde hiermee een crossmediale vertaling voor het vloerenmerk. De hoogwaardige kunststof vloeren van Flexxfloors zijn nu ook online te bewandelen.
Een praktische website, waarbij interactie en service centraal staat. Bezoekers weten direct wat ze kunnen kopen. Zo zit er bij de producten van Flexxfloors een QR-code die verwijst naar leginstructies op de website. Daarnaast vinden bezoekers tips en tricks over de verschillende vloeren van Flexxfloors. Daarnaast beschikt de website over een uitgebreide klantenservicemodule. Take service to the next level.