
Enige tijd geleden, toen de klant ons benaderde om een merknaam,
productlijn én website voor een haarverzorgingslijn te ontwikkelen, waren wij direct enthousiast! Volledige creatieve vrijheid, ruimte voor innovatieve webshopontwikkeling en het op poten zetten van een compleet nieuwe brand identity? Count us in!
Follhair.com is live! Foll staat voor vol, sterk en gezond haar. Foll is de afkorting van ‘haarfollikel’. Het haarzakje waar het allemaal begint – hier zullen nieuwe cellen de uiteindelijke haarschacht vormen, en dit is waar de haarcyclus start. Foll gaat de strijd aan tegen haaruitval en dunner wordend
haar. Want een verstoorde haarcyclus vindt zijn oorzaak al ín deze follikel. Door de follikels te voeden met actief werkzame ingrediënten in de vorm van hair care en hair vitamins ondersteunt Foll de natuurlijke haargroei. De kracht van Foll zit dus letterlijk in de haarfollikel. It’s all in the name!
Met een team van ontwerpers, developers en overige specialisten doorliepen we het gehele merk- en ontwikkeltraject. Van het ontwikkelen van de merkidentiteit tot logo en packaging design. En van webshopontwikkeling tot marketingstrategie: iBiZZ delivered. Samen met de klant werd een duurzame productlijn ontwikkeld. Vegan, cruelty free en vrij van chemische
conserveringsmiddelen en ruwe sulfaten. Dat de verpakkingen van recyclebaar glas zijn gemaakt tellen we als een bonuspunt. Dat alles maakt van Foll een merk dat onder de noemer ethics and aesthetics valt. Knap van binnen én van buiten. Foll onderscheidt zich van de massa, en staat daardoor stevig in de markt tussen al haar concurrenten.
Foll’s haarverzorgingslijn is een complete lijn vol natuurlijke ingrediënten die bijdragen aan het behoud en de groei van sterk en gezond haar. Foll is daarin uniek. Door zich te richten op zowel interne haarverzorging via voedingssupplementen in combinatie met topkwaliteit haarverzorgingsproducten, behaalt Foll klinisch bewezen resultaten.
Een ander uniek aspect is de abonnementsvorm die iBiZZ voor Foll ontwikkelde. Met een FollRepeat abonnement kiest de klant voor gemak én voor flinke kortingen. Plus, met dit abonnement zijn alle favoriete Foll producten altijd keurig op voorraad. Of dit nu één-, twee-, of driemaandelijks
is, de klant bepaalt het bezorgritme. In de persoonlijke inlogomgeving in de webshop kan een abonnement worden aangepast naar wens. Denk aan vrijblijvende pauzering, uitbreiding of aanpassing in leverfrequentie. Een persoonlijk en uniek abonnement, passend bij elke klant.
Nu follhair.com live is, stopt het werk van iBiZZ niet. Via online marketing gaan wij verder met het online uitbreiden van het merk Foll. Denk aan: Google Ads, nieuwe content via blogs, social advertising en meer. Nieuwsgierig geworden naar ons werk? Bezoek https://www.follhair.com/!