
Influencers zijn hot. Daarom heeft iBiZZ voor Superkeukens de beste influencers uit de interieur- en foodwereld geselecteerd om gedurende het hele jaar mee samen te werken. De eerste campagne heeft al meteen veel opgeleverd. Want wie kan de slogan
‘Jij maakt ‘m super’ nou beter laden dan een interieurexpert als Sanne van het blog Enstijl?
Onze expert op het gebied van influencermarketing selecteerde de influencers op basis van verschillende parameters. Aan de hand van bijvoorbeeld de engagement rate, de demografie en de doelgroep bepaalde ze welke influencers het best bij Superkeukens zouden passen. Bij Sanne van Enstijl klopte álles, dus werd de samenwerking opgestart. In acht vlogs en diverse socialmediaberichten nam ze haar volgers mee in haar keuzeproces bij het uitzoeken van haar nieuwe Superkeuken.
Een bereik via Instagram van ruim 300.000 mensen. Een Facebookcampagne waarbij honderden mensen hebben doorgeklikt naar de Enstijl-pagina op de website van Superkeukens. En een stijging van het aantal klikken op de Superkeukens-website met maar liefst 62%. Dát is het resultaat van de eerste influencercampagne. Bovendien staan er nog meer samenwerkingen met influencers op stapel, onder wie foodblogger Foodie_ness. Dit is dus nog maar het begin van een heel succesvolle strategie!