
Bij een omvangrijke zorgorganisatie als Groenhuysen is een professionele en goed gefaciliteerde HR-afdeling een absolute must. Om de HR-medewerkers beter te ondersteunen én werkzoekenden te interesseren voor de ouderenzorg, heeft Groenhuysen een nieuwe wervingswebsite opgezet.
De website Werken bij Groenhuysen werd ontworpen in de bestaande corporate stijl van Groenhuysen. Over de hele wervingswebsite staat het thema ‘reizen’ centraal. Het reisthema komt terug in alle beelden en teksten. Want de mooiste reis van je leven start je bij Groenhuysen!
De responsive wervingswebsite is gebruiksvriendelijk en solliciteren doe je met enkele klikken op de knop. Simple as that! De website is gekoppeld aan de socialmediakanalen van Groenhuysen en – helemaal handig – er zijn koppelingen met het recruitmentprogramma van Groenhuysen. Zo kunnen nieuwe vacatures gemakkelijk doorgeplaatst worden en komen sollicitaties direct bij de juiste personen binnen.
De website is niet alleen gericht op het verkrijgen van sollicitaties: Groenhuysen wil ook haar werkgeversimago versterken en wil sollicitanten een inkijkje geven in de ouderenzorg.
In samenwerking met professionele videomakers zijn er tien video’s ontwikkeld waarin medewerkers vertellen over hun dagelijkse werkzaamheden. Don’t hesitate. Take a look!
Om de wervingswebsite onder de aandacht te brengen, heeft iBiZZ een introductiecampagne ingericht. Hierin zijn online en offline communicatie-uitingen gecombineerd, zodat de ideale communicatiemix is ontstaan. Zo organiseerden wij een offline wervingsactie: in diverse winkelcentra in de regio stonden wervingsteams met opvallende vakantiebusjes om nóg meer mensen te interesseren voor een baan in de ouderenzorg. Dit bleef niet onopgemerkt!
Ook ná de introductiecampagne wordt Werken bij Groenhuysen onder de aandacht gebracht. Misschien heb je al eens een Werken bij Groenhuysen-artikel gelezen in huis-aan-huisblad De Bode: deze advertorials zijn afkomstig van onze contentspecialisten. Zij maken bovendien structureel een contentkalender. Dit is een leidraad voor de te ontwikkelen blogs, interviews en socialmediaberichten. Deze teksten worden doorgeplaatst en gepromoot op de socialmediakanalen van Werken bij Groenhuysen. Met succes! De social posts hebben keer op keer een mooi bereik.