
De afgelopen jaren heeft iBiZZ het Winkelhart – en daarmee ook Etten-Leur – in de regio én ver daarbuiten op de kaart gezet. Onze eigen medewerkers gaven dagelijks invulling aan de events en de volledige communicatie van Winkelhart Etten-Leur.
Hoe trek je consumenten naar het winkelcentrum in een tijdperk waarin online winkelen steeds populairder wordt? Met een onderscheidend, creatief campagneconcept met verrassende en kleurrijke huisstijl. Deze wordt ondersteund door events voor de hele familie. Maandelijks organiseerden wij evenementen als het Fashion Event, de Ibiza Market, de Opa & Oma Dagen, de Halloween Shopping Night en het Game & Play-weekend. Uniek, drukbezocht en zeer succesvol.
iBiZZ werkte permanent aan het optimaliseren van de online community. Dit betekent dagelijks contentmanagement, monitoring en optimalisatie van de socialmediakanalen. Daarnaast zorgden wij voor een doorvertaling naar offlinemiddelen. Zo werd de herkenbare huisstijl doorgevoerd in opvallende driehoeksborden en narrowcasting in het winkelcentrum. Per event werden die maandelijks aangepast.
Het resultaat? Winkelhart Etten-Leur heeft inmiddels 16.800 likes op Facebook, 1.875 volgers op Instagram en een zeer betrokken en positieve social fanbase. Winkelhart-Etten-Leur.nl is een inspirerend online platform met maandelijks gemiddeld 9.000 sessies.