
De grootste openlucht woonboulevard van Nederland? Die vind je in Breda! Woonboulevard Breda XXL biedt onderdak aan meer dan vijftig winkels op het gebied van wonen, slapen, keuken, bad, tuin en elektronica. Hier vind je gerenommeerde winkelketens als IKEA Breda, Auping Plaza, Goossens Wonen & Slapen, MediaMarkt, Montèl en Swiss Sense. Daarnaast biedt de Bredase woonboulevard prachtige horecagelegenheden, bereikbaarheid, service, parkeergelegenheid en natuurlijk veel wooninspiratie.
Woonboulevard Breda XXL had behoefte aan een nieuwe frisse positionering, en na een pitch kwam iBiZZ als winnaar uit de bus. Om de woonboulevard nóg beter op de kaart te zetten en hierbij meer bezoekers aan te trekken, bedacht iBiZZ een sterk merkconcept. In dit concept komen de merkwaarden van Woonboulevard Breda XXL terug, namelijk ‘meer inspireren’, ’meer verrassen’ en ‘meer helpen’. De pay-off is een afgeleide van deze merkwaarden, ‘Meer in huis’.
De klant was direct enthousiast over het voorgestelde merkconcept. Nadat we een ‘go’ ontvingen, moest het iBiZZ-team flink aan de bak. In slechts drie weken tijd een compleet nieuwe website lanceren. Met man en macht hebben wij de WiNGZZ-website ontworpen en gebouwd, zijn er webteksten (her)schreven en zijn alle productcategorieën en producten ingeladen vanuit een handige feed. Het resultaat? Rond de jaarwisseling stond er een nieuwe website voor Woonboulevard Breda XXL met herkenbare en opvallende look & feel.
De nieuwe look & feel zijn niet alleen doorgetrokken in de website, maar ook in andere communicatie-uitingen. Denk bijvoorbeeld aan visitekaartjes, e-mailmarketing en de lay-out van de socialmediakanalen Facebook, Instagram en Pinterest. Met een weloverwogen en goed afgestemde socialmediakalender ontwikkelen onze contentmarketeers slimme socialmediacampagnes. Deze campagnes worden zowel organisch als gepromoot ingezet, zodat nog meer mensen kennismaken met Woonboulevard Breda XXL! De ingerichte Google AdWords-campagnes moeten hier eveneens aan bijdragen.