Activatie campagnes & events: Breng je merk tot leven

Ben jij aan het nadenken om een nieuw product of dienst te gaan lanceren? Of heb je die net op de markt gebracht? Laat ibizz jou helpen om jouw merk bekend te maken, want niemand koopt een product dat hij of zij niet kent. Dat doen we door de doelgroep te activeren met slimme campagnes, zowel online als offline, verhogen we jouw omzet, sales of bezoekersaantallen. Met een activatiecampagne wek je de aandacht op, creëer je behoefte voor je product en kom je in contact met je doelgroep.

Versterk je klantrelatie

Even een nieuwsbriefje versturen, dat levert geen nieuwe leads op. We communiceren niet zomaar wat, maar hanteren een onderbouwde strategie. Hiermee brengen we jouw merk voor je doelgroep tot leven, zodat ze voor jouw merk gaan kiezen. Telkens weer. 

Ken je doelgroep

Een activatiecampagne kan alleen maar succesvol zijn als je je doelgroep door en door kent. Samen met jou zorgen we dat we inzicht hebben in onder andere de demografie, koopgedrag en mediaconsumptie van je doelgroep. Alleen dan kan je een campagne ontwikkelen die past bij de behoeften en wensen van jouw doelgroep.

Unieke ervaring

Out of the box denken, het klinkt cliché, maar is noodzakelijk bij een activeringscampagne. Jouw merk moet zich onderscheiden van de concurrenten en een unieke ervaring bieden. De boodschap blijft langer hangen bij de doelgroep na een interactieve en unieke ervaring. Het vergroot de kans dat ze over jouw merk gaan praten en dus delen met anderen.

Juiste kanalen

Nog iets belangrijks, het selecteren van de juiste kanalen. We vinden de juiste mix van offline en online kanalen. Er zijn verschillende mogelijkheden: op locatie (event), sampling en productdemonstraties of guerrillamarketing.

Storytelling

Impact creëren, dat willen we. Een krachtig verhaal raakt de doelgroep en wekt emoties op. Door storytelling in te zetten kunnen we de doelgroep betrekken en een langdurig effect bereiken.