Boeiende inhoud

Op zoek naar spraakmakende content die jouw doelgroep raakt en die aansluit bij jouw merkverhaal? Dat is waar de contentspecialisten van ibizz goed in zijn. Ongeacht het doel, leveren onze copywriters teksten die jouw doelgroep blijft boeien. Pakkende copy die feilloos inspeelt op de actuele behoefte die jouw klant laat kiezen voor jou in plaats van de concurrent. ibizz begrijpt de kunst van storytelling, of het nu gaat om een blog, klantverhaal, advertentie of een websitetekst. Samen met jou creëert ibizz aansprekende content die jouw doelgroep, behoudt, boeit en bindt.

Hoe we
dat doen?

Als je zelf al aardige content creëert, biedt ibizz een extra paar kritische ogen, in de vorm van een webredacteur, om met jou mee te kijken. Of wellicht heb je al een contentteam en ben je op zoek naar iemand die sturing geeft en consistent resultaten behaalt op het gebied van social media of SEO. In dat geval kan ibizz de partner op afstand zijn die net even met een kritische noot de copy nog beter kan maken.

Van alle markten thuis

Van alle markten thuis

Content gaat verder dan alleen de basis tekst van je website. De contentspecialisten van ibizz schrijven nog veel meer. Van blogs en social media berichten tot magazines, brochures en klantverhalen. Onze copywriters verdiepen zich in jouw organisatie en creëren pakkende content waar jouw doelgroep naar vraagt en zoekt.

SEO-copywriting

Niet meer vindbaar zijn op Google is verleden tijd. Met de juiste zoekwoorden, begrip van de klantvraag en doelgerichte schrijftechnieken zorgt ibizz ervoor dat je online vindbaar bent. Contentspecialisten werken nauw samen met SEO-specialisten bij ibizz. Zodat je vanuit een goede zoekwoordanalyse echt aan de slag gaat met teksten waar jouw klant naar zoekt

Storytelling

Er was eens… nee, zo gaat het niet bij ibizz. Echter, op het gebied van storytelling heeft ibizz brandmanagers die de basis leggen met een sterk merkverhaal. Een verhaal dat emoties oproept en een diepe connectie creëert met jouw klant of potentiële medewerker.

Interviews

Je kan zelf wel roepen dat je de beste bent, maar hoe mooi is het als je dat jouw klanten laat doen? De contentspecialisten van ibizz helpen jou om bewijs voor de kracht van jouw organisatie op papier te zetten. En hoe kan je dit beter doen dan met pakkende succesverhalen van medewerkers en klanten? Onderscheid jezelf van concurrenten met heerlijke quotes van tevreden klanten. Hiermee neemt de geloofwaardigheid van jouw organisatie zeker weer een beetje toe.

Onze reis naar sterke content

  • 1. Kennismakingsgesprek

    Tijdens het kennismakingsgesprek halen we onderste steen naar boven. Dit doen we door middel van het stellen van de juiste vragen, zodat onze brandmanagers jouw organisatie van binnen en buiten leren kennen. Hierna hebben we een helder beeld van jouw organisatie en is de basis voor de contentstrategie gelegd.

  • 2. De reis start

    De contentreis start met het opstellen van een doordachte contentstrategie. Een team van experts analyseert jouw doelgroep en stelt concrete doelen. Zij bepalen de optimale kanalen voor jouw dienst of product en de meest effectieve contentstrategie.

  • 3. Contentkalender maken

    Het is een must om op voorhand na te denken over content formats. Het maakt de contentcreatie een stuk sneller en overzichtelijker. Last minute een interview regelen wordt namelijk niemand vrolijk van. De contentkalender helpt ook bij het evalueren en aan de hand hiervan kan je bijsturen of niet.

  • 4. Bepalen van de stijl

    ‘U’ of toch liever ‘jij’? Onze contentmedewerkers willen graag weten hoe ze jouw doelgroep moeten aanspreken en dat niet alleen. Een stijlgids zorgt ervoor dat jouw merk herkend gaat worden, doordat jouw merk consequent, van taal tot visueel, hetzelfde in beeld wordt gebracht.

  • 5. Schrijven, redigeren en corrigeren

    Een team van contentmarketeers, copywriters en designers vertalen de contentstrategie naar pakkende content. Zij schrijven teksten waar jouw doelgroep naar op zoek is en maken beelden die aanspreken. Van het eerste concept tot de laatste correctieronde. We staan voor je klaar.

  • 6. Plaatsen van content en controleren

    Aan de hand van de contentkalender wordt de content geplaatst, maar daar houdt het niet op. Nu de contentstrategie van start is, start ook het analyseren. Om de strategie te kunnen blijven optimaliseren, blijven we bij ibizz de resultaten en statistieken bekijken. Zo kunnen we samen met jou evalueren welke artikelen goed scoren en bijsturen waar nodig. Alleen zo bereiken we jouw doelen.

Neem contact met ons op

Jouw content verbeteren?

Algemeen

Superkeukens

Superkeukens

Het bereiken van KPI’s met een super samenwerking

Vermetten

Vermetten

Employer branding campagne zonder gedoe

Curio

Curio

Vernieuwende werkenbij website