- U bevindt zich hier:
- Home
- Expertises
- Strategie
Het bouwen van een sterk merk. Van concept tot realiteit
De ontwikkelingen op digitaal gebied gaan razendsnel. En de wereld van marketing, die groeit net zo hard mee. Het gaat niet meer om de dingen die je maakt, maar juist om de verhalen die je vertelt. Maar het vertellen van een goed verhaal begint allemaal met een sterke strategie. Een strategie die zorgt voor een merk dat altijd on top of mind is én geliefd zal zijn. En dat is nou net waar ibizz een handje kan helpen.

It all starts
with a strategy
Krachtige merken onderscheiden zich in alles wat ze doen. Hun beloften aan klanten zijn duidelijk, relevant en worden nagekomen. Ze hebben een scherp beeld van zichzelf, hun klanten én hun behoeften. Ze zijn aantrekkelijk en inspirerend. Maar een sterk merk komt niet uit de lucht vallen. Nee, daar zit een team achter die alles tot in de puntjes uitstippelt. En het begint bij de strategie. Zonder een sterke strategie is een merk niets meer dan een naam, logo of beeldmerk. Het is de strategie die het merk tot leven brengt en richting geeft aan de manier waarop het merk zich presenteert, communiceert én waarde creëert voor de doelgroep.