Het bouwen van een sterk merk. Van concept tot realiteit

De ontwikkelingen op digitaal gebied gaan razendsnel. En de wereld van marketing, die groeit net zo hard mee. Het gaat niet meer om de dingen die je maakt, maar juist om de verhalen die je vertelt. Maar het vertellen van een goed verhaal begint allemaal met een sterke strategie. Een strategie die zorgt voor een merk dat altijd on top of mind is én geliefd zal zijn. En dat is nou net waar ibizz een handje kan helpen.

It all starts
with a strategy

Krachtige merken onderscheiden zich in alles wat ze doen. Hun beloften aan klanten zijn duidelijk, relevant en worden nagekomen. Ze hebben een scherp beeld van zichzelf, hun klanten én hun behoeften. Ze zijn aantrekkelijk en inspirerend. Maar een sterk merk komt niet uit de lucht vallen. Nee, daar zit een team achter die alles tot in de puntjes uitstippelt. En het begint bij de strategie. Zonder een sterke strategie is een merk niets meer dan een naam, logo of beeldmerk. Het is de strategie die het merk tot leven brengt en richting geeft aan de manier waarop het merk zich presenteert, communiceert én waarde creëert voor de doelgroep.

In strategische sessies begeleiden we jouw merk

Hoe presenteert jouw merk zich? Hoe onderscheidt het zich van de concurrentie? En hoe kan het waarde creëren voor de doelgroep? Tijdens onze strategische sessies brengen we alleen vragen in kaart die zorgen voor een sterk merk. Vertel ons jouw wereld en drijfveren. Je idealen. Jouw kracht. Jouw bestaansrecht. Jouw waarom. Onze strategische sessies bieden precies de begeleiding die je merk nodig heeft. We graven diep in de essentie van je bedrijf en ontwikkelen een krachtige strategie die is ontworpen om jouw merk te laten groeien in een steeds veranderende markt.

Design your brand

Van likes naar een langdurige relatie. Daar streeft ibizz naar. We weten dat je iedereen van dienst wil zijn. Maar dat is niet alleen onhaalbaar, maar ook niet praktisch. Richt je op één ding. Houd het simpel. Wie staat er bovenaan jouw lijstje? Wie is jouw grootste supporter? Waarom zouden ze voor jou kiezen? Wanneer je dat weet, wordt alles ineens duidelijk. Van merkbelofte en positie in de markt tot aan je identiteit. Met een persona-workshop komt jouw ideale klant tot leven. Maar hier stopt het niet. Het gaat verder met het in kaart brengen van de customer journey. Richt je op deze journey. Op die manier kun je op het juiste moment de juiste klant aanspreken, zonder te gissen. Geef je klanten een reden om voor jou te kiezen. En niets anders.

Samen een impactvol merk bouwen

Ook werken aan jouw merk? Maak een afspraak voor een eerste brainstorm

Algemeen

Vermetten

Vermetten

Employer branding campagne zonder gedoe