Superkeukens: Het bereiken van
KPI’s met een super samenwerking

Uitblinken in de keukenmarkt

De uitdaging van Superkeukens is om uit te blinken in een markt waar iedereen min of meer hetzelfde aanbiedt: keukens. Je wil opvallen, uniek zijn, verrassen en inspireren, maar hoe doe je dat? Hoe laat je zien dat jouw keukens, uiteraard verkrijgbaar in iedere vorm, maat en kleur, de beste keukens zijn voor jouw klant? En hoe vertaal je dat naar alle marketingactiviteiten? Wij hebben er alles aan gedaan om Superkeukens super blij te maken. Het draait namelijk niet alleen om het verkopen van keukens, maar om de ultieme keukenervaring! En dat hebben we vertaald in de website en in de marketing van Superkeukens.

Samenwerken als
één afdeling

Het resultaat

Samen met Superkeukens hebben we een ijzersterk jaarplan opgesteld en een doeltreffende marketingaanpak ontwikkeld die écht werkt. We werken samen als één team en als één afdeling marketing en communicatie. Er is goed overleg en we hebben een duidelijke structuur. Onze verschillende expertises komen samen in een perfecte mix. Daardoor kunnen we spraakmakende campagnes en strategieën ontwikkelen. Creativiteit en technische knowhow brengen Superkeukens naar nieuwe culinaire hoogten!

Groei realiseren
voor Superkeukens

De essentie

Uiteindelijk draait het natuurlijk om één ding: het verkopen van keukens. Het doel is dan ook om het marktaandeel te vergroten en de gemiddelde waarde per keuken te verhogen. Hoe? Door de markt keer op keer weer te verrassen. Dankzij de nieuwe website en doordachte marketingstrategieën kan Superkeukens de concurrentie altijd een stap voor blijven.

 

De juiste
koers bepalen

Customer journey

Om de gewenste groei te kunnen realiseren, hebben we de volledige customer journey in kaart gebracht. Vanaf de eerste gedachte om een nieuwe keuken aan te schaffen tot de aankoop, iedere stap is meegenomen. Hierdoor kunnen we precies zien waar we verbeteringen moeten aanbrengen en hoe we de marketing kunnen optimaliseren. Zo bouwen we de strategie ieder jaar verder uit en komen we tot inzichten die we eerder nog niet hadden. Door dit naast de gestelde KPI’s te leggen kunnen we samen de juiste koers bepalen.

Van concept
naar KPI

De marketingfunnel

Samen met Superkeukens gaan we verder dan alleen het verkopen van keukens. We analyseren nauwkeurig hoeveel keukens per kanaal worden verkocht en welke conversies écht bijdragen aan ons einddoel. De marketingfunnel helpt hierbij en geeft sturing aan alle specialisten die actief zijn voor Superkeukens. Zo weet SEO hoe we organisch goed scoren, kan SEA aanhaken waar we achterblijven en kan team social vanaf boven de funnel vullen.

Een super samenwerking!

De samenwerking met Superkeukens voelt niet als een traditionele klant-bureau relatie. Met een snufje ibizz en een scheutje Superkeukens zijn we een onverslaanbaar duo in de keukenmarkt. De laagdrempeligheid waarmee we bij elkaar over de vloer komen, zaken tussentijds kunnen bespreken en voor elkaar klaar staan, maakt dat we als één team samenwerken. Samen brengen we de ultieme keukenervaring tot leven!

Benieuwd naar hoe wij jouw bedrijf een superboost kunnen geven? Maak dan nu een afspraak en ontdek hoe we samen jouw doelen kunnen verwezenlijken