Profronde Etten-Leur verdient een groter podium

Onze kennismaking met de Profronde Etten-Leur begon vorig jaar toen we werden uitgenodigd door Techno Select Group en expertisecentrum Haarr. We raakten enorm onder de indruk van de grootsheid van het event: de kwaliteit van de catering, de meet and greets met bekende profrenners, en het kwalitatieve rennersveld, aldus Raymond Smulders, algemeen directeur van ibizz. Dit - in Europa grootste criterium - verdient een groter podium.

Afgelopen maanden werden we door het bestuur van de Profronde benaderd om mee te denken over de professionalisering van de communicatie, en dat leek ons een mooie uitdaging. Zo'n prachtig event in ons eigen dorp verdient een nieuw logo, een moderne website en een herkenbare huisstijl voor de campagnes. De nieuwe website is helemaal van deze tijd, mobile-first en hebben we in korte tijd kunnen ontwikkelen samen met de communicatiecommissie. Via social media zorgen we ervoor dat de hele omgeving wordt uitgenodigd om te komen kijken.

ibizz's wielerfans: echte passie voor de wielersport

Binnen ibizz zijn er echte wielerfans. Met name onze directeur Technology, Martijn van Well, is een fervent wielerfan: "De Profronde is voor mij het dichtbij brengen van de toppers en de publiekslievelingen. Etten-Leur is daarin extra leuk door het gevarieerde programma en het gevoel voor aandacht. Het eerbetoon aan Annemiek van Vleuten bijvoorbeeld vond ik ook heel mooi. Ik hoef daarvoor niet op de VIP-tribune te zitten. Samen met mijn kinderen achter een hek langs het parcours, dicht genoeg om de wielen te horen suizen en de derailleurs te horen schakelen. Wielrennen is zo'n mooie sport omdat het helden kent met verschillende capaciteiten. Ze wedijveren op verschillende parcoursen en de sport gaat niet alleen om de sterkste, maar ook om tactisch vernuft, goed materiaal en teamgeest. En waar geluk en pech dicht bij elkaar liggen.

Ambitie zit in onze genen

Bij ibizz helpen we onze klanten graag om hun meest ambitieuze doelstellingen te behalen met goede communicatie campagnes. Met een slimme combinatie van branding, marketing en techniek doen we er alles aan om meer leads, meer sales en meer nieuwe medewerkers te werven voor onze opdrachtgevers. Wij zijn een enthousiast en daadkrachtig creatief, digital marketingbureau dat al meer dan 25 jaar ondernemers en organisaties helpt om te groeien en succesvol te zijn.

Met onze 60+ specialisten willen we een echte partner zijn in strategie, design, development, content en marketing. We zijn een diverse groep creatieve denkers, maar vooral doeners, die elkaar aanvullen en inspireren. Die altijd nét dat stapje verder gaan voor onze klanten. Door de lat hoog te leggen, halen we altijd het beste uit onszelf naar boven.   

Waar kennen we ibizz van?

Onze maatschappelijke betrokkenheid bij goede doelen en events in de regio is groot. Zo zijn we partner van Sportgala Etten-Leur, de Halve Marathon Roosendaal en Marathon Brabant. Onze creaties zijn door de hele regio te zien. Van de naam en het logo van het Bravis ziekenhuis, de nieuwe branding van Woonboulevard XXL Breda en de De Nobelaer, de campagnes van Superkeukens en de website van Bluekens Volvo, of de werkenbij campagnes van diverse zorginstellingen - overal kom je ons werk tegen.

We zijn gek op sport en erg competitief en daarom nemen we deel aan zoveel sportevenementen. Bij ibizz zetten we ons in voor meer dan alleen onze klanten; we streven ernaar de hele regio te inspireren en te verbinden – vaak achter de schermen – bescheidenheid siert de mens - maar wel altijd met onze volle aandacht.  

Klaar om je communicatie naar een hoger niveau te tillen? Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek hoe we samen jouw ambitieuze doelstellingen kunnen bereiken. Samen zorgen we ervoor dat jouw boodschap doorklinkt en jouw publiek bereikt.

Wil jij ook een wervende website?

Algemeen